رویداد بازاریابی Event Marketing
اگر در زمان تدوین برنامه بازاریابیاستراتژیک خویش، روشهای هیجان انگیزتری برای جذب مخاطب پیشبینی نموده باشید، اکنون در حال برنامهریزی برای برگزاری یک رویداد بازاریابی Event Marketing( بازاریابی رویداد محور یا بازاریابی تجربی ) هستید، در مراحل برنامهریزی به این شش موضوع دقت نمایید.
نرخ بازگشت سرمایه ( Return On Investment ( ROI : نسبت پول به دست آمده در سرمایه گذاری به مقدار سرمایه اولیه است. مقدار پول به دست آمده ممکن است مربوط به بهره، سود یا درآمد خالص باشد
از نخستین مرحلهی برنامهریزی تا اتمام رویداد بازاریابی ، فهرست زیر بهعنوان یک راهنمای سریع و مفید بکار گرفته و مطمئن شوید شما و همکارانتان آماده هستید و میتوانید یک رویداد بازاریابی با ROI خیلی عالی را اجرایی نمایید. توجه نمایید که یک رویداد بازاریابی میتواند بخشی از یک کمپین تبلیغاتی باشد.
۶ عامل اساسی در موفقیت یک رویداد بازاریابی با نرخ بازگشت سرمایه بالا ROI
{ مراحل برگزاری یک رویداد بازاریابی Event Marketing }
۱. استفاده از راهکارها و عوامل اجرایی یکسان.
حالا که تصمیم گرفتهاید وارد فرایند رویداد بازاریابی شوید، دچار یک اشتباه رایج و متکبرانه نشوید : همهی افراد درگیر در اجرای این رویداد بازاریابی با معیار یا تلاش یکسانی برای اهداف یکسانی کار مینمایند. رویدادهای بزرگ و کوچک اغلب با درگیر نمودن چندین تیم اجرایی داخلی و خارجی، که هرکدام از این تیمها با اهداف و دستور کار خاص خودشان عمل مینمایند. مطمئن شوید که همه این تیمها درنهایت دارای مجموعهای از معیارهای قابلاندازهگیری بوده و این معیارها را مهم خواهند شمارد که تضمینی برای حرکت این تیمها بهسوی یک هدف مشترک خواهد بود.
رویداد بازاریابی Event Marketing با نرخ بازگشت سرمایه بالا ROI
مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بازاریابی ,رویداد ,سرمایه ,marketing ,event ,مشاوره ,رویداد بازاریابی ,بازگشت سرمایه ,event marketing ,بازاریابی event ,سرمایه بالا ,بازاریابی event marketing ,رویداد منبع
درباره این سایت