آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) ۲۱P’s of Marketing Mix
آمیخته بازاریابی ، آمیزه بازاریابی ، ترکیب عوامل بازاریابی
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست ؟
آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix از مهمترین مفاهیم بازاریابی است. بازاریابان حرفهای و متخصصین از آمیخته بازاریابی برای تعیین استراتژی بازاریابی در جهت جذب و حفظ مشتری استفاده مینمایند . آمیخته بازاریابی از عواملی تشکیل شده است که در کنترل مدیریت هستند. دو مفهوم از معروفترین این مفاهیم ۴P’s و ۷P’s است.
آمیخته بازاریابی متشکل از چهار عامل اساسی بازاریابی که معروف به ۴p میباشد
۴ P’s (Product Marketing Mix): Product , Price , Place , Promotion
آمیخته بازاریابی متشکل از هفت عامل اساسی بازاریابی که معروف به ۷p میباشد
۷ P’s (Service Marketing Mix) : Place , Price , Promotion , People , Process , Physical Environment , Product
ادامه مطلب : آميخته بازاریابی
مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ بازاریابی ,آمیخته ,marketing ,مشاوره ,آمیزه ,آمیخته بازاریابی ,آمیزه بازاریابی ,بازاریابی آمیزه ,اساسی بازاریابی ,عامل اساسی ,عامل اساسی بازاریاب منبع
درباره این سایت