استخدام نده مناسب
استخدام نده مناسب ( استخدام نده حرفهای ) یکی از واژههای بسیار مهم در ذهن هر مدیر یا مدیر عاملی است ، زیرا که اغلب مدیران ، استخدام نده مناسب را عامل اصلی و حیاتی در موفقیت یک تیم میدانند. قبلا در مقالهایی بیان نمودیم که افزایش بدون استخدام نده جدید امکان پذیر است و استخدام نده مناسب به ویژه برای شرکتهای کوچک و جدید که در آن موفقیت یا شکست هر فرد میتواند تاثیر سریع و مستقیم بر مسیر شرکت داشته باشد، بسیار حائز اهمیت به نظر میآید. بدیهی است که مدیریت میخواهد ندهاش بهترین عملکرد را در بازار هدف داشته باشد زیرا از تاثیر استخدام نده حرفهای بر افزایش ، اطلاع دارند و از طرفی نیز از تاثیر نده بد بر افزایش هزینههای سازمان بی اطلاع نیستند.
اما سوالات مهم زیر مطرح است :
- چگونه میشود ندهای را استخدام نمود ، بدون اینکه در تیم ما کرده باشد و مورد آزمون قرارگرفته باشد؟ آیا نده بدون دوره آزمایشی ، قابل استخدام است ؟
من تجربه استخدامهای یک روزه در کمپینهای برندینگ بینالمللی شرکتهایی نظیر ردبول را در اختیار شما قرار میدهم و امیدوارم که علاقهمندانی که این مطلب را بعدا از سایت تیم مشاوران مدیریت ایران در سایت یا وبلاگ خود کپی مینمایند ، کل مطلب را درج نمایند تا خوانندگانشان دچار سردرگمی نشوند.
از آنجایی که در کمپینها ، نیروهای محلی ، برای زمان خاصی استخدام میشوند ( معمولا یک هفته الی ۱۰ روز ) ، مدیر کمپین یا مدیر ، هیچ شناختی قبلی از افراد ندارد و با توجه به عدم تسلط بر زبان محلی ( تایلندی ، مالایی ، گرجی ، آذری ، …. ) ، در زمان مصاحبه هرچند که به تحلیل زبان بدن اشراف وجود دارد ، موانع زبانی ، موجب عدم درک صحیح نیروهای محلی میگردد.
مشاوره مدیریت، مشاوره بازاریابی، مشاوره تبلیغات، مشاوره برندینگ استخدام ,نده ,مدیر ,مشاوره ,محلی ,استخدام نده ,نده مناسب ,نیروهای محلی ,مدیر ,مناسب استخدام ,استخدام نده مناسب ,استخدام ف منبع
درباره این سایت